maandag 4 juni 2018

Opdringerige schoentjes die mij dwingen om schoenen weg te gooien.

Mislukt. De eerste dag van het ontspullen is bijna voorbij, en inplaats van minder spullen heb ik méér. Deze rode leren schoentjes precies in mijn  maat had iemand bij de vuilcontainer achtergelaten. Volgens mijn broer hoor je er uitgegroeid haar en gebatikte kleding bij te dragen, maar ik vind ze leuk. "Ja, echt iets voor iemand van jouw leeftijd,"voegt hij er fijntjes aan toe.
Laat ik daarom zelf ook iets in de vuilcontainer gooien. Ik heb een paar groene schoentjes, die van binnen helemaal zijn vergaan. Ze staan al een paar weken in de bijkeuken, omdat ik - tegen beter weten in - aan de schoenmaker wil vragen of zij er nog iets aan kan doen. Ze zijn best hip, jong en jeugdig. Zonde om weg te doen. Gauw, in de container. Dan ben ik nog niet aan het ontspullen, maar ben ik tenminste ook niet aan het hamsteren.
Morgen weer een dag. Stap voor stap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten